HomeBeslenme ve ZayıflamaHCG Aşısı Diyeti
HCG Aşısı Diyeti 2017-10-15T17:11:37+00:00

HCG AŞISI  İLE ZAYIFLAMA

Beta Hcg, hamile bayanların vücudundan özel bir yöntem kullanılarak elde edilen ve beyinde hipotalamus üzerindeki iştah merkezindeki hormonlara etki ederek, kilo vermeyi hızlandıran bir hormondur.  Kolesterol,  yüksek tansiyon, Tip 2 diyabet gibi hastalıkların tedavisinde de destekleyici etkisi bulunan bir yöntemdir. Hcg , güvenli basit ve uygulanabilir bit yöntemdir, vücutta doğal yollarla üretilir. Hamilelerde günde 200 bin ünite Hcg üretilmektedir, tedavi sürecinde günde 150 ünite verilmektedir. Güvenli, kullanımı kolay ve basit bir yöntemdir. Beta- Hcg ile zayıflama yönteminde, göbek bölgesinden uygulanana enjeksiyonlar yapılmaktadır, kişi tek başına enjeksiyonları yapabilmektedir.

Neden Beta-Hcg?

Beta – Hcg ile zayıflama yönteminde, yapılan iğneler hormonlarınızı etkileyerek tokluk hissi oluşmasını sağlamaktadır, bu etkiyi lipogenezizi uyararak,  lipolizi gerçekleştirmesiyle yapmaktadır. Lipogenezizin uyarılmasıyla, vücutta yağların yıkımı başlamakta ve tokluk hissi oluşmaktadır.

Beta  HCG Zayıflama Aşısı Nasıl Uygulanır?

Hamile bayanların vücudundan özel bir yöntemle Beta Hcg hormonu elde edilir. Elde edilen hormon 23 gün süre içerisinde insülin iğnesi ile vücuda enjekte edilir. Beyinde bulunan hipotalamusu etkileyerek yağların hızlı yakılmasını aktive ederek kilo vermeyi kolaylaştırır.

Beta -Hcg   aşısıyla verilen diyet ve egzersiz programına uyulduğunda, toplam ağırlığın%10’u ortalama 40 gün içerisinde yağ olarak verilir. Kilo verimi sırasında kas ve kemik kaybı olmaz. Vücutta ödem varsa, ödem de atılarak 40 günde 4-8 kilo arasında kilo verimi olmaktadır. Tedavi sürecinde mutlaka egzersiz de uygulanmalıdır. Egzersiz için haftada 4-5 gün orta tempolu 1 saat yürüyüş yeterlidir.

Beta- Hcg AşısıUygulamasında Dikkat Edilmesi Gerekenler;

  • ·        Verilen diyet programına mutlakauyulmalıdır, ekstradan yiyecek tüketilmemelidir.
  • ·        Günde 2,5-3 litre su tüketilmelidir.
  • ·        Egzersiz ve diyet programı mutlakabirlikte uygulanmalıdır.
  • ·        Yemeklerinizi küçük tabaklarda,salatalarınızı büyük tabaklarda tüketmelisiniz.
  • ·        Uyku saatlerinizi düzene sokmalısınız,günde 7 saat uyku yetişkin bir birey için yeterlidir.
  • ·        Şeker ve şeker eklenmiş yiyecekleritüketmemelisiniz.
  • ·         Yağ alımınızı azaltmalısınız, yemeklerinizi hazırlarken ızgara, haşlama veya fırında hazırlamalısınız. Yağda kızartma veya kavurmalardan uzak durmalısınız.

Uzmanımıza Direkt WhatsApp’ tan Danışmak İçin Aşağıdaki WhatsApp İkonuna Tıklayarak Konuşma Başlatabilirsiniz